Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Essence PureSkin Anti-Spot Compact Powder Review!! Compact Powder for oily skin!! Ιδανική πούδρα για λιπαρά δέρματα!!




Γεια σας φίλες μου!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για μια πούδρα που πολύ πρόσφατα ανακάλυψα και μπορώ να πω ότι την λάτρεψα!Η πούδρα αυτή είναι, λοιπόν, η Anti-Spot Compact Powder της Essence, η οποία όπως μαρτυρά και το όνομά της έχει δράση κατά των σημαδιών, αλλά και των μαύρων πόρων!!

~~ Hello my friends!!

Today I will talk about a new powder that I have recently discovered and I really love it!This powder is the Essence Anti-Spot Compact Powder, which fights spots and blackheads, as you can guess from its name!! ~~









Η απόχρωση που διάλεξα είναι το 02 Sand και αν και είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη είναι το ιδανικό για την επιδερμίδα μου! Έχω πραγματικά εντυπωσιαστεί από τη σχέση ποιότητας-τιμής. Το προϊόν αυτό κοστίζει λιγότερο από 5 ευρώ αλλά ανταγωνίζεται ισάξια άλλες πούδρες αξίας 30 ευρώ και άνω! Μεγάλη κάλυψη δεν έχει αλλά είναι τέλειο για να σταθεροποιεί το make up και να εξαφανίζει κάθε γυαλάδα και λιπαρότητα! Τη συστήνω ανεπιφύλακτα σε όσες από εσάς έχουν λιπαρό ή μικτό δέρμα (όπως έχω και εγώ), καθώς καμία από τις φορές που την χρησιμοποίησα δεν ένιωσα το δέρμα μου λιπαρό και μπορώ να πω ότι έχει και αρκετά μεγάλη διάρκεια! Όσον αφορά βέβαια τη δράση του ενάντια στα σημάδια δεν έχω δει ακόμη κάποια αξιόλογη διαφορά! :) Είναι όμως κατά τη γνώμη μου ιδανική πούδρα για κάθε μέρα και λόγω της ποιότητάς της αλλά και λόγω της τιμής της!

~~ The shade that I chose is the 02 Sand and although I am pretty fair, this shade is perfect for me! I am really impressed that a so cheap product has really good quality! Thos powder costs less than 5 euros but it's as good as more expensive powders that I use! It doesn't cover very much but it's perfect for setting my foundation, as it leaves my skin matte and glowy! I definitely recommend this powder to all the girls that have oily skin (like me), as I never felt my skin oily when I used it and it really lasts for long! Unfortunately, I haven't noticed any remarkable difference, as far as spots and blackheads are concerned! :) But it's the perfect powder for every day, because it is not only very cheap, but its quality is amazing! ~~


Essence PureSkin Anti-Spot Compact Powder

7 σχόλια:

  1. αν την βρω θα την παρω οπωσδηποτε...την ειχα βαλει στο ματι καιρο...

    mybeautymap.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς δεν βρίσκω ποτέ αυτά που βλέπω να κυκλοφορούν!Και είναι τόσα αυτά που θέλω να πάρω από Essence!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το έχω συχνά αυτό το πρόβλημα!!! Και ιδιαίτερα όλα τα ωραία προϊόντα τελειώνουν αμέσως!!

      Διαγραφή
  3. wrea poudra :D


    se akoloutho :D

    xxxxx
    Athina by http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω δεν την γνώριζα αλλα φαίνεται ποιοτικη. Ωραία ενημέρωση :)

    http://girlylifestyleam.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή