Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

L'oreal Paris Lumi Magique Highlighting pen!!



Γεια σας φίλες μου!!

Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόση ενέργεια μου δίνει αυτό εδώ το Blog!! Σήμερα, λοιπόν, θα σας μιλήσω για ένα προϊόν της L'oreal, το Lumi Magique!! Στην αρχή σου μοιάζει σαν ένα απλό κονσίλερ! Όμως είναι κάτι πολύ παραπάνω!! Είναι ένα στυλό λάμψης (highlighting pen όπως γράφει και στη συσκευασία του)!! Γνωστά παρόμοια προϊόντα τα οποία κάνουν θραύση στο εξωτερικό έχουν λανσάρει η Yves Saint Laurent, το Touche Eclat και η Mac, το Prep and Prime!! Το προϊόν αυτό όμως της L'oreal, το οποίο αξίζει να πω ότι είναι ισάξιος ανταγωνιστής τους μπορείτε να το βρείτε σε πολύ οικονομική τιμή!! :)

~~ Hello my lovely friends!!
I can't describe how much energy does this Blog give to me!! :) Today I will talk to you about a L'oreal product, the Lumi Magique Highlighting Pen!! At first, it only look like an ordinary concealer, but it's something more than that!! It's a highlighting pen!! Other similar famous products are the Yves Saint Laurent Touche Eclat and Mac Prep and Prime!! This L'oreal product, though is not only as good as them, but it's also much more inexpensive!! :) ~~






Αυτό μου μου κέντρισε αρχικά το ενδιαφέρον μου μόλις το είδα ήταν το υπέροχο πολυτελές χρυσαφί, μπρούτζινο χρώμα της συσκευασίας του!! Ευτυχώς όμως και το περιεχόμενό του δεν με απογοήτευσε καθόλου!! Απλώνεται πολύ καλά και δίνει άμεση λάμψη στο πρόσωπό μου και ιδιαίτερα στην περιοχή κάτω από τα μάτια μου (αχ αυτοί οι μαύροι κύκλοι!!)!! Αυτό που επίσης θεωρώ πολύ θετικό είναι ότι δεν φαίνεται ψεύτικο πάνω στην επιδερμίδα μου  και μένει αναλλοίωτο για αρκετές ώρες!Η απόχρωση η οποία διάλεξα εγώ μιας και είμαι αρκετά ανοιχτόχρωμη είναι το νούμερο 1,Light!!

~~ At firts, what I really found interesting about this product was this gorgeous luxurious golden bronze colour of its packaging!! Hopefully the actual product was as good as the packaging!! It blends really well in my skin and it lightens all my face, especially the under-eye area (I wish I didn't have dark circles)!! What I also liked is the fact that it does look natural on me and it lasts for hours!! I got the shade 1,Light as I am preety fair!! ~~











Πριν το αναμείξω/  Before blending



Μόλις το ανέμειξα/ After blending



Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες το προϊόν είναι πολύ διακριτικό αλλά αφήνει μια ωραία φυσική λάμψη στο δέρμα!! Και για όσες δεν είναι εξοικειωμένες με το highlighting παρακάτω έχω μια φωτογραφία στην οποία μπορείτε να δείτε ακριβώς πώς γίνεται!! ;)

~~ As you can see in the photos this product is not very vibrant but it gives the skin an amazing natural glow!! And for those who don't know how to highlight their face, in the photo below there is an image where you can see how to do it!! ;)  ~~






Και εδώ μια φωτογραφία της γνωστής για το τέλειο highlighting, Kim Kardashian και πώς το κάνει η ίδια!! 

~~ And here a photo of the well known for her amazing highlighting, Kim Kardashian sowing us how she does it!! ~~



Πώς σας φάνηκε το άρθρο μου:Ελπίζω να σας άρεσε!!Περιμένω τα σχόλιά σας!! Μέχρι το επόμενο post...Φιλάκια!! 

~~ I really hope that you liked my post!! I am waiting forward for your comments!! Until my next post...Kisses!!! ~~

4 σχόλια:

  1. Δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε μου highlight.
    Πολυ κατατοπιστικο το post σου.

    Σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια
    ελπίζω να σε δω σύντομα στο blog μου :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ και εγώ πάρα πολύ!! :) Σίγουρα θα σε επισκεφθώ ξανά!!

      Διαγραφή
  2. Είναι υπέροχο προιόν πραγματικά! Και εγώ το αγαπώ και το αποτέλεσμα του διαρκεί !
    πολύ ωραία ανάρτηση
    φιλια
    ΜΑιρη
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαίρη!!!Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή