Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Post Καλωσορίσματος/ Welcome Post!!





Γεια σας φίλες μου,

Χαίρομαι πολύ που επισκεφτήκατε το Blog μου!Είμαι η Αναστασία, ζω στην όμορφη Θεσσαλονίκη και έχω μεγάλη αδυναμία σε ότι έχει να κάνει με την ομορφιά, την περιποίηση, το στυλ και την μόδα! Αυτό είναι και το θέμα του Blog μου. Μέσα από αυτό θα προσπαθήσω να σας μεταδώσω όλη μου αυτή την αγάπη και την θετική ενέργεια, τις απόψεις μου για κάποια προϊόντα, κάποια tips ομορφιάς,μακιγιάζ και στυλ, αλλά και ότι άλλο μου ζητήσετε ! :) Αυτό είναι το δεύτερο Blog που δημιουργώ. Το πρώτο μου Blog το οποίο μπορείτε να το βρείτε εδώ και το οποίο έχω εδώ και ένα χρόνο περίπου απευθύνεται κυρίως σε άτομα του εξωτερικού (λόγω της γλώσσας) και για το λόγο αυτό ήθελα πάρα πολύ να δημιουργήσω ένα Blog το οποίο θα μπορούσα να μοιράζομαι με όλους εσάς,να γράφω και στα Ελληνικά και να δημιουργήσω καινούργιους φίλους! :)
Τελειώνοντας αυτό το post θα ήθελα να σας τονίσω το πόσο σημαντικό είναι για εμένα να μου γράφετε τα σχόλια σας (είτε είναι θετικά, είτε αρνητικά), τις απόψεις σας, αλλά και τις προτάσεις σας!! Πολλά φιλάκια!!


                            ~~~ English~~~


Hello my love dovies,

I am so excited that you visited my Blog! I am Anastasia, I live in Greece, I am a university student and I am so in love with beauty, makeup, style and fashion!This is what I will write about in this Blog. I will try to give you all my positive energy, my opinion about beauty products and some tips about beauty, makeup, style and fashion!! :) This is my second Blog and my first Blog you can find it here! I made this Blog in order to be able to write both in English and in my language, Greek! :) I would really like to mention how important it is for me to leave me your comments (positive or negative), your opinion and your ideas!Until my next post,many kisses!!
            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου