Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Garnier BB Cream Review!!

Γεια σας φίλες μου!!

Ναιιιι!! Ήρθε η ώρα για το πολυαναμενόμενο post σχετικά με την πιο διαδεδομένη ίσως BB cream, την Garnier Miracle Skin Perfector BB cream!! :) Είναι γεγονός! Οι BB κρέμες μπήκαν δυναμικά στη ζωή μας και απ'ότι φαίνεται ήρθαν για να μείνουν!(;)! 


~~ Hello my lovely friends!!

Yeahhh!! It's time for the most wanted post, about the most famous BB cream, the Garnier Miracle Skin Perfector BB cream!! :) BB creams have come into our lives really dymanically and as it seems they are here to stay!(?)! ~~






Θα σας πω την αλήθεια! Ήμουν εξαρτημένη από το make up μου, μέχρι που αποφάσισα να κάνω την μεγάλη αλλαγή και να βοηθήσω το δέρμα μου να ξεκουράζεται και να αναπνέει!! Όταν όμως δοκίμασα για πρώτη φορά την πρώτη BB cream της Garnier, την Κλασσική απογοητεύτηκα τελείως, καθώς έχοντας ήδη δέρμα με τάση λιπαρότητας μόλις την χρησιμοποίησα το δέρμα μου έγινε ΠΟΛΎ λιπαρό και γέμισε σπυράκια! Αυτό ήταν! Επέστρεψα και πάλι στο παλιό, καλό μου foundation!! :) Όταν όμως είδα πως η Garnier λάνσαρε τη νέα της BB cream για μικτές ή λιπαρές επιδερμίδες αποφάσισα να κάνω ακόμη μια απόπειρα! Και αυτό ήταν, την ερωτεύτηκα!! Τα πρωινά και τις μέρες που το βαρύ make up είναι περιττό είναι η μόνη μου επιλογή!! Και η τιμή τους απίθανη!! Αυτό που λατρεύω σε αυτό το προϊόν είναι ότι μπορείς να ''χτίσεις'' το αποτέλεσμα ανάλογα με το πόσο πολύ κάλυψη θέλεις!! Έτσι όταν θέλω λίγη περισσότερη κάλυψη απλώνω δύο στρώσεις από την κρέμα στο πρόσωπό μου με ένα επαγγελματικό πινέλο (θα ακολουθήσει σύντομα post για τα αγαπημένα μου πινέλα)!!

~~ I will be honest with you!! I was addicted to foundation, until I decided to make a big change and help my skin rest!! But, when I tried the first Garnier BB cream, the classic one, I was totally disappointed because my skin was already oily and after that my face totally broke out! That was it! I went back to my favorite foundation!! :) But, when I saw that Garnier had launced a new BB cream for compination to oily skin, I decided to give it a try! And I fell in love with it!! Every morning and on the days when I don't need ''heavy'' make up, this BB cream is the only one!! And its price is amazing!! What I love about it is that it can give you a buildable coverage!! So, when I want more coverage Ι wear two layers with a professional brush (I will make a post about my favorite brushes soon)!! 


                                            

Τί μας προσφέρει η BB cream της Garnier;
  • Ματ αποτέλεσμα που διαρκεί
  • Μειώνει πόρους και ατέλειες
  • Δίνει ομοιόμορφη όψη και λάμψη
  • Ενυδατώνει
  • Προστατεύει από UV- SPF20 


What does the Garnier BB cream offers?

  • Controls shine
  • Minimizes pores
  • Evens skin tone
  • Hydrates
  • Protects



Εγώ χρησιμοποιώ την απόχρωση Light μιας και είμαι ανοιχτόχρωμη και είναι ότι πρέπει για εμένα! Απλώνεται ομοιόμορφα στο δέρμα μου και εξαφανίζει κάθε ατέλεια του προσώπου μου!! Εδώ μπορείτε να δείτε πως φαίνεται στο δέρμα μου!!

~~ I use the shade Light as I have a fair skin tone and it's perfect for me! It blends really well and can disappear every blemish on my face!! Here you can see swatches of the product on my skin!! ~~



Μετά από ελαφριά ανάμειξη/ After a light blending


Τελικό αποτέλεσμα/ Final result



Έχεις δοκιμάσει την BB cream της Garnier; Πώς σου φάνηκε; Ποια είναι η αγαπημένη σου; Περιμένω τα σχόλιά σας!! :) Μέχρι το επόμενο post...Φιλάκια!! 

~~Have you tried the Garnier BB cream? Did you like it? What's your favorite? I am waiting forward for your comments!! :) Until my next post...Kisses!! ~~


10 σχόλια:

  1. Ειναι η αγαπημενη μου. Τη χρησιμοποιω καθε μερα!

    laourasbeautyblog
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι υπέροχη??Γλιτώνεις πολύ χρόνο και ταυτοχρόνως φροντίζεις και την επιδερμίδα σου!! :)

      Διαγραφή
  2. Ωραίο post!
    Και μένα μου αρέσει αυτή η bb!Δε την αλλάζω με καμία.Και πέρυσι το καλοκαίρι και φέτος αυτή φοράω!
    Ρίξε μια ματιά και στο δικό μου blog αν θες
    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ego χρησιμοποιω της carroten
    σε περιμενω και στην δικη μου σελιδα!!!
    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια?Σκέφτομαι να το δοκιμάσω τώρα στις καλοκαιρινές μου διακοπές!! :) Θα σε επισκεφτώ αμέσως!!

      Διαγραφή
  4. Οι bb creams ειναι ιδανικες για το καλοκαιρι, που θελουμε πιο ελαφρια καλυψη και δεικτη προστασιας1 Χαιρομαι για το review, γιατι και σε μενα η αρχική bb cream επεφτε πολυ λιπαρη

    Στο blog μου εχω ενα beauty giveaway, ριξε μια ματια http://rooflab.blogspot.gr/2013/07/the-skin-regime-by-dana-ramos-bootcamp.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!! :) Τέλειο το giveaway σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΙΑ ΣΟΥ BLOGGER!!!:) ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?? :) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΣΩ!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΙΣ BB CREAMS!! ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ...ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΠΤ...ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΡΑΩ ΤΠΤ..ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ Ν ΜΗΝ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΟΠΟ ΜΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΕΙ.. ΣΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΧΡΗΜΑΤΑ...ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΟΣΕΣ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ..ΑΠΟ ΔΕΙΓΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ..ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ ΑΞΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΩ..ΓΕΝΙΚΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ Η ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ν ΒΑΦΤΩ ΝΑ ΒΑΦΤΩ ΜΙΑ Κ ΚΑΛΗ Η ΑΣ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ Ν ΑΝΑΣΑΝΕΙ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ..ΣΥΓΜΩΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΟΣΤ ΜΕ ΒΒ ΚΡΕΜΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ.. :( ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ν ΕΧΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ Ν ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΣΤ..ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΣ Κ ΕΣΥ Ν ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Η ΜΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!! :)

    χοχο stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που μοιράστηκες τη γνώμη σου μαζί μας Στεφανία!! :) Εξάλλου κανένα προϊόν δεν ταιριάζει απόλυτα σε όλες τις γυναίκες!! Γι'αυτό η καθεμιά από εμάς δοκιμάζει και επιλέγει τα κατάλληλα!! Φυσικά και θα ήθελα να ακολουθήσει η μία την άλλη!!Μόλις σε ακολούθησα!! :)

      Διαγραφή