Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

L'oreal Telescopic carbon black Mascara!!









Γεια σας φίλες μου!!

Σήμερα αποφάσισα ότι έφτασε ο καιρός να ασχοληθώ με ένα από τα πιο σημαντικά θέματα του μακιγιάζ!Και αυτό δεν είναι άλλο από τη μάσκαρα!!Ποια δεν θα συμφωνήσει ότι οι πλούσιες, πυκνές, μακριές βλεφαρίδες δεν απογειώνουν κάθε μας εμφάνιση και ότι πολλές φορές μόνο αυτές είναι αρκετές;! :) Δοκίμασα, λοιπόν, πολλές αλλά δεν έχω βρει ακόμη καμία μάσκαρα σαν αυτή!!
Και αυτή είναι η μάσκαρα L'oreal Telescopic Mascara carbon black! Πρώτα απ'όλα κάνει τις βλεφαρίδες μου να μοιάζουν σαν ψεύτικες, τους δίνει απίστευτο μήκος και τις κάνει ακόμη πιο πυκνές και έντονα μαύρες!! Αυτό που παρατήρησα επίσης όταν τη φοράω είναι πως το αποτέλεσμά της κρατάει για ώρες και (ευτυχώς!!!!) μουτζουρώνει γύρω γύρω το μάτι!! Η τιμή της επίσης είναι αρκετά προσιτή!! :) Παρακάτω μπορείτε να δείτε φωτογραφίες με το αποτέλεσμα που έχει πάνω μου!!


~~ Hello my lovelies!!

Today I decided to talk about a very important issue in makeup!!And what is it? Of course, the right mascara!! I think we all agree that the thick, long, black lashes caν change our whole appearance and sometimes we don't need anything else!! :)
I have tried many mascaras,but this one is my best.L'oreal Telescopic Mascara carbon black makes my lashes look like false.It gives them super length and since I already have thick(luckily) eyelashes it's perfect for me.It lasts for hours and (hopefully!!!) it doesn't smudges around my eye!! It is also very affordable! Here are some pictures of me before I use L'oreal Telescopic Mascara carbon black and after!! ~~

Πριν/Before




Μετά/ After



  Εδώ μπορείτε να δείτε το βουρτσάκι της:
~Here you can see the brush of the Mascara:~





Πώς σας φάνηκε το post μου; Έχετε δοκιμάσει τη συγκεκριμένη μάσκαρα; Ποια είναι η δικιά σας αγαπημένη!! Περιμένω τα σχόλιά σας!! Μέχρι το επόμενο post...Φιλάκια!!!

~~ Did you like my post? Have you tried this mascara? What's your favorite? I am waiting for your comments!! Until my next post...Kisses!!! ~~

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Την έχεις δοκιμάσει και εσυ?Εμένα είναι η αγαπημένη μου!! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλή μάσκαρα και για ένα διάστημα ήταν κ δική μου αγαπημένη :) Καλή αρχή με το blogging, έγινα ήδη μέλος σου!
    Φιλιά!

    Ειρήνη by dreamofbeauty22.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψή σου!! :) Και εγώ μόλις έγινα μέλος στο blog σου!!! :)

      Διαγραφή
  3. ΜΗΠΩΣ ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙΜΗ; ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ; ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΑ. ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ MAGNA LASH ΤΗΣ RADIANT ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ Η TELESCOPIC ΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ....ΘΕΛΩ ΟΣΟ ΠΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΗΚΟΣ ΦΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραιο το άρθρο σου!!σε ευχαριστούμε πολύ! Και εγω κανοντας μια ερευνα αγορας κατέληξα σε αυτές εδώ τις loreal μασκαρα https://www.atticabeauty.gr/brands/loreal-paris/proioda-omorfias/makigiaz/matia/mascara/ και είμαι ανάμεσα στην unlimited & telescope...μετά το blog σου μαλλον προς την telescope κλίνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή