Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

My Skincare Routine!! Η Καθημερινή περιποίηση προσώπου μου!! +Bioten Skin Moisture Review!!

Γεια σας φίλες μου!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα πολύ σημαντικό θέμα, το οποίο αφορά όλες μας!! Την περιποίηση προσώπου!! Τί σημασία έχει και αν ξέρουμε απίστευτα καλά να κάνουμε το μακιγιάζ μας; Αν το πρόσωπό μας δεν είναι περιποιημένο και υγιές τίποτα άλλο δεν σώζει την κατάσταση!! Για αυτό λοιπόν και εγώ θα σας πω όλα όσα κάνω καθημερινά!! :)

~~ Hello my lovely friends!!

Today I will talk to you about a very important isuue for all of us!! Our skincare routine!! There is no point if we know to do our Make up very well, if our skin looks unhealthy!! This is why today I will talk about my everyday skincare routine!! :)  ~~



Κάθε πρωί λοιπόν μόλις ξυπνάω δεν ξεχνάω ποτέ να πλύνω το πρόσωπό μου με ένα ειδικό σαπούνι!! Εγώ χρησιμοποιώ το υγρό σαπούνι της Bioclin Acnelia!! Μου το συνέστησε η δερματολόγος μου γιατί το δέρμα μου είναι μικτό προς λιπαρό και πραγματικά με βοηθάει πάρα πολύ!! 

~~ Every morning when I wake up I never forget to wash my face with a face soap!! I use the liquid soap from Bioclin, Acnelia!! My dermatologist suggested it because I have compination to oily skin and it really helps me a lot!! ~~





Αφού πλύνω το πρόσωπό μου, στη συνέχεια κάνω απολέπιση με ένα ειδικό ελαφρύ προϊόν για καθημερινή απολέπιση ώστε να απομακρυνθούν τα νεκρά κύτταρα της επιδερμίδας μου!! Χρησιμοποιώ ένα προϊόν της Johnson's καθημερινός καθαρισμός και απολέπιση!!

~~  After I wash my face, I always exfoliate it with a product for everyday light exfoliation in order to remove all the dead cells of my skin!! I use the Johnson's gentle exfoliating wash!!




Αφού απολεπίσω το πρόσωπό μου στη συνέχεια απλώνω μια πλούσια στρώση από την ενυδατική μου!! Να θυμάστε πάντα πως η ενυδάτωση είναι το νούμερο 1 για ένα υγιές δέρμα!! Για αυτό θα πρέπει να την ενισχύετε και με την διατροφή σας προσπαθώντας να πίνετε όσο περισσότερο νερό μπορείτε!! Η ενυδατική η οποία χρησιμοποιώ είναι της Bioten της σειράς Skin Moisture!! Έχει πολύ ελαφριά υφή, στεγνώνει αμέσως στο δέρμα, δεν το αφήνει καθόλου λιπαρό και ενυδατώνει απίστευτα!! :)

~~ After the exfoliation I wear my hydrating cream!! Always remember that hydration is the number 1 for a healthy glowy skin!! That's why you should also hydrate your self by drinking a lot of  water!! The hydrating cream that I use is from Bioten from the Skin Moisture line!! The texture is very light, it absorbs immediately, it doesn't leave my skin oily and it  hydrates my skin amazingly!! :) ~~












Η περιποίηση του προσώπου μου αλλάζει λίγο όταν είμαι μακιγιαρισμένη και επιστρέφω σπίτι!! Παλαιότερα έκανα το ΤΡΑΓΙΚΌ λάθος να μην ξεβάφω το πρόσωπό μου το βράδυ με αποτέλεσμα το πρόσωπό μου να μην μπορεί να αναπνεύσει, να γεμίζει με ρύπους και να φαίνεται θαμπό και ΚΑΘΟΛΟΥ υγιές!! Τώρα όμως όσο κουρασμένη και να νιώθω πάντα φροντίζω να ξεβάφω το πρόσωπό μου!! Για το ντεμακιγιάζ του προσώπου μου χρησιμοποιώ το Ενυδατικό Γαλάκτωμα Καθαρισμού της Bioten και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!! :)

~~ My skincare routine is changing a little when I wear my makeup on and coming back home!! A few years ago I was doing the TERRIBLE mistake to not remove my makeup at night and my skin turned unhealthy and not glowy at all!! But now, no matter how tired I am I always remove my makeup!! I use the Bioten Hydrating Cleansing Milk and I really love it!! :) ~~



Πρέπει όμως να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικές με την περιοχή των ματιών μας ακόμη και στο ντεμακιγιάζ και για αυτό να χρησιμοποιούμε ειδικά προϊόντα για ντεμακιγιάζ ματιών, τα οποία φροντίζουν και ενυδατώνουν την ευαίσθητη περιοχή!! Για αυτό εγώ χρησιμοποιώ τη Θρεπτική Λοσιόν Ντεμακιγιάζ Ματιών της Bioten και πραγματικά την αγαπώ αφού αφαιρεί τελείως κάθε ίχνος μακιγιάζ, ακόμη και αδιάβροχου!! 

~~ We should be very careful with our eye-area even when we remove our makeup!! That'w why we should only use special products for our eyes!! I use the Bioten Nutrive Eye Cleansing Losion and I am really satisfied with it as it removes completely my makeup even the waterproof!! ~~





Για την πλήρη αφαίρεση του μακιγιάζ μετά το γαλάκτωμα πάντα χρησιμοποιώ μια ειδική λοσιόν η οποία θα αφαιρέσει και το παραμικρό κατάλοιπο από το μακιγιάζ μου!! Αυτή που χρησιμοποιώ αυτή την περίοδο είναι η Αναζωογονητική Τονωτική Λοσιόν της Bioten!! 

~~ If you want to completely remove your makeup you can use a lotion after the cleansing milk!! I use the Bioten Refreshing Tonic Lotion!! ~~




Όπως βλέπετε χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα της εταιρίας Bioten!!Τα προϊόντα αυτά δεν μου στάλθηκαν απλώς τα προτιμώ γιατί δοκιμάζοντάς τα είδα πόσο πολύ ταιριάζουν στη επιδερμίδα μου, είναι αρκετά οικονομικά και πάνω απ'όλα Ελληνικα!! :)

Ελπίζω να σας άρεσε το post μου!! Χρησιμοποιείτε κάποιο από αυτά τα προϊόντα? Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα; Περιμένω τα σχόλιά σας!! :) Μέχρι το επόμενο post... Φιλάκια!!

~~ I really hope that you liked my post!! Do you use any of these products? What is your skincare favorites? I am waiting forward for your comments!! :) Until my next post... Kisses!! 

4 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιο ποστ! Εγω χρησιμοποιώ το scrub για το προσωπο της bioten και που και που το υγρό καθαρισμού. Μου αρέσουν πολυ. Τελευταία όμως έχω λατρέψει kai τα προιόντα Korres.

    http://marsobsession.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτομαι πολύ τελευταία να δοκιμάσω και εγώ προιόντα της Korres!!Έχεις κάποιο να μου προτείνεις? :)

      Διαγραφή