Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Mac Frost Lipstic Angel+ Mac Lipglass Viva Glam Nicki 2 Review!!




Γεια σας φίλες μου,

Σήμερα αποφάσισα να κάνω ένα review για δύο αγαπημένα μου πλέον προϊόντα!! Και δεν είναι άλλα από το Mac Frost Lipstick στην απόχρωση Angel και το Mac Lipglass Viva Glam Nicki 2!Είχα ακούσει πολλά για τα δύο αυτά προϊόντα και φυσικά έπρεπε να τα δοκιμάσω!! :)

~~ Hello Lovie Dovies,

Today I decided to make a review about two of my favorites products!! These products are Mac Frost Lipstick in Angel and Mac Lipglass Viva Glam Nicki 2! So many people have talked about these products, so I had to try them!! :) ~~





Mac Frost Lipstic Angel


Mac Frost Lipstic Angel


Από τη στιγμή που δοκίμασα αυτό το κραγιόν, δεν το έχω βγάλει από πάνω μου!! Είναι πραγματικά υπέροχο! Το χρώμα του είναι αρκετά διακριτικό αλλά δίνει στα χείλη μου μια υπέροχη ροζ φυσική απόχρωση, η οποία θα τολμήσω να πω ότι ταιριάζει σε κάθε περίπτωση και κολακεύει κάθε γυναίκα!! Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε το συγκεκριμένο προϊόν πάνω στα χείλη μου!

~~ Since I tried this lipstick, I haven't worn anything else!! It's really amazing! The colour is not very vibrant but it gives a wonderful pink natural shade to my lips and I could say that it flatters every woman!! In the photos below you can see this product on my lips! ~~

Mac Frost Lipstic Angel



Mac Frost Lipstic Angel




Το επόμενο προϊόν για το οποίο θα ήθελα να σας μιλήσω είναι όπως σας είπα το συλλεκτικό Mac Lipglass Viva Glam Nicki 2! Αρχικά όταν το είδα στο κατάστημα φοβήθηκα λίγο να το δοκιμάσω.Μου φαινόταν ότι μώβιζε πάρα πολύ και δεν θα τολμούσα να το φορέσω τόσο εύκολα!! Όταν όμως ζήτησα από την αισθητικό των καταστημάτων Mac να μου προτείνει ένα lipgloss, το οποίο να μπορούσα να φορέσω πάνω από το κραγιόν Angel, μου πρότεινε με μεγάλη σιγουριά αυτό! Και αποφάσισα, λοιπόν, να την εμπιστευτώ!! :) Και αποδείχτηκε πως έκανα καλά!! Πράγματι το συγκεκριμένο lipgloss έχει μια ελαφριά μωβ απόχρωση αλλά γράφει υπέροχα πάνω στα χείλη και μόνο του αλλά ιδιαίτερα πάνω από ροζ κραγιόν! Αυτό που επίσης μου άρεσε πάρα πολύ είναι ότι διαρκεί αρκετά, ιδιαίτερα συγκριτικά με άλλα lipgloss που έχω δοκιμάσει κατά καιρού!! :)


~~The next product I would like to talk about is the Mac Lipglass Viva Glam Nicki 2!! At first, when I saw this on the store I was afraid to try it. I thought that it was too purple for me and I wouldn't wear it!! But when I askes the assistant at Mac store to suggest a lipgloss that I can wear on top of the Angel, she gave me this with great confindence! So, I decided to trust her!! :) And she proved right!! This lipgloss does have a slight purple undertone, but it looks so nice on lips even on its own, but even better on top of pink lipsticks! What I also liked about this product is that it lasts for hours!! :) ~~










Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε το Mac Lipglass Viva Glam Nicki 2 πάνω στα χείλη μου, φορεμένο πάνω από το κραγιόν της Mac, Angel!!

~~ In the photos below you can see the Mac Lipglass Viva Glam Nicki 2 on my lips!I wear it on top of Mac lipstick Angel!! ~~










Και εδώ μπορείτε να δείτε swatches και των δύο προϊόντων μαζί!!
~~ Here you can see the swatches of these two products together!! ~~


Mac Frost Lipstic Angel+ Mac Lipglass Viva Glam Nicki 2



Mac Frost Lipstic Angel+ Mac Lipglass Viva Glam Nicki 2

Ελπίζω να σας άρεσε και να σας βοήθησε το review μου!! Αφήστε μου σας παρακαλώ σχόλια με τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας!! Μέχρι το επόμενο post... Φιλάκια!! :)

~~ I really hope that you like my review and I helped you!!Please leave me comments with your opinions and your suggestions!! Until my next post...Kisses!! :)


2 σχόλια:

  1. συνέχισε να ανεβάζεις κι άλλα! τα βρίσκω πολύ ενδιαφέρον και μαλιστα σκοπευω να αγορασω το κραγιον! ειχα αμφιβολιες αλλα τωρα που το βλεπω σε σενα ειναι φοβερο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! :) Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!!

      Διαγραφή